#1 2007-08-11 00:33:56

HiroBT

Administrator - Założyciel (Obrońca Wiary)

1623713
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2007-04-10
Posty: 320
Punktów :   

Solucja

Rozdział I



Po obejżeniu jakże ciekawego filmiku, rozpoczyna się nasza przygoda
Podstawowa zasada na początek - nigdy nie próbuj przekraczać bariery (no chyba że już jesteś na końcu naszej przygody w Górniczej dolinie i masz wypasioną zbroje - nie przekroczysz jej ale przynajmniej dłużej pożyjesz ).

Droga do Starego Obozu:

Kiedy się ockniesz po ciosie Bullita, pogadaj z Diego. Po skończonej rozmowie  porozglądaj się wokół punktu wymiany, możesz tam znaleść pare rzeczy jak np: piwo (nie upij się nim odrazu lecz zostaw na poźniej bowiem przyda sie by podjąć nauke u myśliwego Draxa).
Następnie udajemy się ścieżką w dalszą droge. Zaprowadzi nas ona do zniszczonej bramy. Porozmawiaj ze strażnikami by dowiedzieć sie czegoś o miejscu, do którego trafiliśmy i idź dalej. Za bramą znajdziecie pare pożytecznych przedmiotów. Koniecznie weź kilof bowiem będzie to nasza pierwsza broń.
Wyposażeni w kilof cofamy się do bramy zabijając podrodze 2 chrząszcze (małe xp ale jak cieszy ^^ )i zabieramy z nich mięsko (przyda sie wrazie konieczności uleczenia). Podążamy znów ścieżką aż do mostu. Ścieżka prowadzi w dół ale najpierw idziemy w góre, przechodzimy przez most, podnosimy zardzewiały miecz i zabijamy kretoszczura poczym zbieramy wszystko w pobliżu (oraz miesko z kretoszczura).
Następnie wracamy po moście na drugą strone i wspinamy się po półkach skalnych.
Te z lewej strony doprowadzą nas do zawalonych kopalń, natomiast te z prawej do ukrytej dolinki gdzie znajdziemy pare przedmiotów, eliksir oraz kilka zwierzaczków (nie lekceważ goblina). Gdy już się ze wszystkim uporamy i zbierzemy wszystko - schodzimy spowrotem do mostu i ruszamy ścieżką w dół.
Przy drzewie, na którym wisi szkielet  leży stary miecz - podnosimy go i zakładamy (będzie to nasza broń na dłuższy czas aż dojdziemy do Starego Obozu i wykupimy/zrobimy cos lepszego). Pozatym ubijamy 2 ścierwojady i zbieramy wszystko.
Podążamy ścieżką dalej zbierając wszelkie zioła. Po lewej rozciąga się panorama okolicy. Dostrzeżesz stąd mury Starego Obozu.
Dochodzimy wkońcu do 2 myśliwych z Nowego Obozu - pogadaj z nimi.
Radford opowie nam o przybżeżnych lasach oraz skąd można wziąść porządne wyposażenie (warto go wysłuchać i zapamiętac co mówił).
Na pytanie o mapę odpowiadamy że jeśli się uda to weźniemy tyle ile damy rade (zyskamy w ten sposob jego szacunek).
Drax natomiast może nas nauczyć jak oprawiać skóry i wyłupywać pazury oraz zęby z ciał zwierząt (to bardzo przydatne umiejętności).
Jak upolować i odciągną ścierwojada, opowie nam jedynie za butelke piwa natomiast za reszte będziemy musieli już zapłacić rudą.
Po rozmowie (nie atakujemy ścierwojadów za nimi bowiem ubiją je przed nami i tylko stracimy pkt. dośw.) obracamy się i płyniemy na wysepke gdzie pasą się 2 ścierwojady. Zabijamy je i wracamy do Draxa i Radforda.
Podążamy dalej ścieżką zabijając ścierwojada pasącego się pod górką oraz odrazu po jego zabiciu biegniemy na wzniesieniei ubijamy kolejnego zanim zrobią to strażnicy ze Starego Obozu.
Jeśli się nam to uda to zyskamy wystarczająco doświadczenia aby osiągnąć 1 lvl
Gawędzimy ze strażnikami i jeśli chcemy zarobić jeszcze troszke w miare bezpiecznych pkt. dośw. - idziemy na ścierwojady za nami (dobra rada - obejdź je i zaatakuj od strony lasu, inaczej ubiją je strażnicy).
Następnie możemy ubić jeszcze kretoszczura znajdującego się obok i pozbierać grzybki jak i inne zioła (radze nie zapuszczać się narazie głebiej w las bowiem wilki i krwiopijcy jak i inne większe bestie mogą się nam dać nieźle we znaki).
Wracamy, przechodzimy przez most na drugą strone rzeki zbierając porozrzucane przedmioty i kierujemy sie do jaskini z 3 kretoszczurami.
Gdy już sie z nimi uporamy idziemy obok (po prawej stronie) na ścierwojada po czym się cofamy (za ścierwojadem jest małe obozowisko ale tam wrócimy z lepszym wyposażeniem).
Teraz  kierujemy sie w strone pnia obok którego rośnie Twardzeń (po lewej stronie od jaskini). Podnosimy go a za nami być może pojawi się kolejny ścierwojad. Po zabiciu ptaszyska, biegniemy w strone rzeczki - na przeciw głównej bramy do Starego Obozu znajduje się podtopione wejście do kolejnej jaskini (co prawda nic tam nie ma ale przyda się jej znajomość w razie ucieczki). Wypływając drugim zatopionym wejściem, płyniemy w strone ogniska przy którym siedzą dwaj kopacze - rozmawiamy z nimi i zbieramy zupe itp.
Biegniemy wkońcu do głównej bramy Starego Obozu gdzie zatrzymają nas  strażnicy. Bądź uprzejmy. Pamietaj ze diego, którego spotkałeś na samym początku pochodzi właśnie stąd. W razie konieczności powołaj się na niego.


Stary Obóz:

Jest to jeden z trzech obozów. Właśnie tu za murami, znajduje się wieża Magów Ognia, jednak aby się tam dostać musisz być członkiem jednego z obozów lub przekupić strażników (polecam pierwszą opcje).

Gdy już wejdziemy do Starego Obozu - (rozmawiamy z każdym po drodze by dowiedzieć sie czegoś przydatnego i zagłębić się w zwyczaje tu panujące) kierujemy się w lewą strone aż dojdziemy do bramy wewnętrnego pierścienia (na przeciw głównej bramy do SO).
Rozmawiamy tu z Thorusem tak jak mówił nam Diego.
Możemy starać sie go przekupić a i tak najlepszym wyjściem jest dołączenie do ludzi Gomeza (przynajmniej na daną chwilę).
Powołujemy się na Diego a następnie upierdliwie dopytujemy się Thorusowi o zlecenie dla nas aż je wkońcu dostaniemy.
Po rozmowie z Thorusem gawedzimy z kopaczem Grimem (jest przy ognisku obok bramy lub w swojej chacie) a następnie rozmawiamy z Diego (przesiaduje także przy ognicku lub w swojej chacie obok), po czym szukamy wpływowych Cieni. W tym celu idziemy pogadać z kopaczem Gravo (chata na przeciw placu wisielców obok kąpieliska). Może on nam pomóc w razie kłopotów i co dla nas ważne - powie nam kim są wpływowi Cienie. Gdy skończymy rozmowe idziemy  obok do ogniska z patelnia i bawimy się w kucharza smażąc mięsko ^^ (po zjedzeniu smażonego mięsa uleczymy się więcej niż po zjedzeniu surowego).
Teraz kierujemy się do kartografa Grachama (3 chata od głównej bramy SO). Po drodze do niego zatrzymuje nas straznik Bloodwyn i próbuje od nas wymusić myto. Możemy mu zapłacić (o ile mamy czym) albo odmówić, wtedy naśle na nas kilku kopaczy (polecam drugą opcje - nie dajmy się zastraszać ).
Wkońcu rozmawiamy z Grachamem i mówimy że przysyła nas Diego. Możemy się z nim wykłócać o mapke aż wkońcu dostaniemy ją za darmo lecz polecam  po tym jak powie iż dla przyjaciół Diego  mapki są po 20 bryłek rudy zgodzić się na tą oferte i wrócić później gdy uzbieramy ową ilość bryłek.
Gdy skończymy rozmowe z Grahamem idziemy dalej prawą stroną aż natkniemy się na Złego (kilka chat dalej). Jest to jeden z wpływowych Cieni i aby zyskać jego poparcie musimy odnaleść Neka. Teraz wracamy do miejsca gdzie rozmawialiśmy z Thorusem i idziemy w lewo.
Rozmawiamy z kucharzem Snafem, który poprosi nas o przysługe w zamian za którą dostaniemy od niego codziennie potrawke z chszaszcza (darmowe jadło ). Pozatym dowiemy się czegoś o Neku.
Maszerujemy teraz dalej, dosłownie do chaty obok i gawędzimy z Rączką (on także należy do wpływowych Cieni). Rozmawiając z nim koniecznie zapytajmy o umiejętność skradania się a odeśle nas do Cavaleorna (jest to jedna z bardziej przydatnych umiejętności i niezbędna do okradania innych), oczywiście nie zapomnijmy spytać się o poparcie dla nas.
Następnie idziemy dalej (widać już arene), udajemy się na góre (lewa strona) aż trafimy na Fletchera. Rozmawiamy z nim tak długo aż dowiemy się wszystkiego o Neku i zostanie nam tylko złożyć mu raport jeśli się czegoś dowiemy.
Teraz się obracamy i idziemy do kopacza Gay'a porozmawiać z nim o wolnej chacie oraz dowiedzieć się czegoś o obozach.
Wkońcu idziemy się wyspać do swojej chaty (ta obok z baldachimem). Śpimy do poranka, sen dobrze nam zrobi, zwłaszcza gdy byliśmy ranni. Budzimy się wypoczęci i gotowi do dalszych przygód
Udajemy się do kowala Huno (w lewo od naszej chaty) i rozmawiamy z nim a potem uczymy się kuć miecze i kupujemy od niego tyle stali ile damy rade (jest najtańsza i najlepszy jest z niej zysk) a potem kujemy nasze cacka i gdy już będą gotowe, odsprzedajemy jemy je kowalowi za kolejną stal oraz nasze przedmioty (robimy tak aż odkupimy wszystko co nasze i będziemy mieli jeszcze z 15 mieczy na sprzedaż).
Gdy skończymy kucie mieczy, zakladamy kilof i idziemy dalej. Zabijamy chrząszcza (tak aby inni nie zabili nas za dobycie broni) i biegniemy do końca drogi po czym schodzimy po drabinie na dół. Kirujemy się w strone zniszczonej chaty, zabijamy wałęsające się tam chrząszcze, koniecznie zabierając z nich mięsko (zadanie od Snafa) i idziemy w strone Areny.
Przed wejściem na Arene stoi Scatty (kolejny z wpływowych Cieni) - rozmawiamy z nim o poparciu dla nas i dowiadujemy się iż będziemy musieli wywalczyć sobie szacunek, pozatym może nas nauczyć władania mieczem.
Możemy pogawędzić z Kharimem, Gor Hanisem oraz wypić piwko z Kirgo, jednak zanim wyzwiemy kogokolwiek z nich, polecam się najpierw okupić i wyszkolić
Biegniemy teraz w strone chaty Grahama. Podrodze zaczepi nas Grim (na zlecenie Bloodwyna będzie nas chciał wciągnąć w pułapke). Najpierw negocjujemy z nim podział nagrody (pól na pół) a potem się zgadzamy ale zanim potwierdzimy gotowość do drogi, pytamy się jak sobie radzi i kończymy rozmowe (aby zyskać coś na tej pułapce musimy wygrać walke więc wrócimy tu później).
Obok chaty Grahama stoi jeden z członkow Obozu na Bagnie - Baal Taran. Wypytujemy go o wszystko ale pod żadnym pozorem nie możemy zdradzić że mamy list dla magów.
Następnie biegniemy dalej (koniecznie dołem), dojdziemy do chaty Świstaka (4 z wpływowych Cieni) i podejmujemy się zadania dotyczącego Jego miecza. Teraz biegniemy w strone Targowiska (dalej) aż natkniemy się na Fiska (siedzi przy swojej chacie obok ogniska) i pytamy go o zbroje, następnie o miecz Świstaka (pd żadnym pozorem nie zdradzając iż to właśnie Świstak nas przysyła), gdy powie iż musimy zapłacić 110 bryłek rudy - mowimy że kupimy go innym razem i pytamy się o towary na sprzedaż.
Wykute przez nas miecze wymieniamy na całą rude jaką posiada oraz na najlepszy miecz i kilka wytrychów (przyda nam się). Gdy to uczynimy, pytamy się ponownie o miecz Świstaka i go kupujemy.
Teraz podchodzimy do ogniska aż nas zaczepi Baal Parvez i wypytujemy go o wszystko lecz nie podejmujemy wędrówki do Obozu na Bagnie (jeszcze nie).
Po owej rozmowie podchodzimy do Dextera (ostatni z wpływowych Cieni) i dowiadujemy się co to jest bagienne ziele oraz pytamy się o poparcie dla nas. Gdy powie nam o co chodzi, targujemy się do samego końca aż da nam rude (50 bryłek) i pytamy się gdzie jest Obóz na Bagnie, następnie pytamy się o towary na sprzedaż i tak jak u Fiska - wykupujemy całą jego rude oraz po jednym rodzaju bagiennego ziela i mape.


HiroBT - Rycerz na wieki

http://img441.imageshack.us/img441/7247/hirobtbkpoegnanieta8.png

W imię Honoru i Sprawiedliwości;
Ku Chwale i Zaszczytom;
Oraz za Dame mego serca
http://www.youtube.com/watch?v=XoyUSrWZPWE
Walczył będę do końca, w obronie mej ukochanej i swoich przekonań.
A oto co czeka każdego kto ośmieli się napaść na me królestwo.
http://www.youtube.com/watch?v=g_2Lz1DXNZQ
I nawet gdy zgine w walce jak bohater to zostanie po mnie wspomnienie, które poprowadzi mych przyjacół do zwycięstwa.
http://www.youtube.com/watch?v=JiC4eMIMFe8

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plodstraszacz gołębi wolne apartamenty Stegna